dimecres, 23 de juny del 2010

Un concert per recordar!




El passat 15 de juny la Coral de Secundària va pujar a un escenari per última vegada en aquest curs. El concert es feia al Centre Cultural i formava part de l'Espectacle de Final de curs 2009-10. Per a algunes dels cantaires de la coral era un concert especial perquè era l'últim com a alumnes de l'escola i per a d'altres també era l'últim concert com a exalumnes de l'escola perquè l'any vinent inicien el seu camí universitari.


Com a directora no vaig poder evitar emocionar-me amb cada cançó i, un cop més, vaig gaudir al màxim damunt de l'escenari. Em mirava les cares dels cantaires i podia llegir-hi emoció, il.lusió, sentiment... i aquest sentiment es traduïa en notes musicals que arribaven directament al cor.

Després del concert, entre bambalines, un munt d'abraçades, llàgrimes i somriures van evidenciar el que és obvi per a tots els qui formem part de la Coral: la Coral és més que una Coral. Ens uneix i vincula de manera especial i ens fa viure emocions, moments inoblidables que queden en la nostra memòria com grans tresors.

Gràcies a tots els qui ho feu possible

3 comentaris:

  1. Olympia :)
    Estic d'acord , va ser un concert per recordar!
    Jo em vaig haver d'aguantar les llàgrimes a La Rosa. De sensacions com les que vaig viure aquell dimarts n'hi ha poques!
    Il·lusió , al·legria i emoció són alguns sentiments que podem experimentar quan pujem a dalt d'un escenari i intentem donar-ho tot.
    GRANS CONCERTS I GRANS MOMENTS són els que hem passat tots junts durant aquests anys.
    Realment , a mi em fa pena que se'n vagi tanta gent .. :/
    Hi deixaran un buit important i de segur que se'ls trobarà a faltar a tots!
    Ja ho vaig dir al facebook , venir a la coral , no és anar a una extraescolar qualsevol , és anar a la CORAL , i això és únic.
    Moltes gràcies pels moments que ens fas passar a cada assaig i a cada concert i també moltes gràcies a la gent que ara malauradament deixa la Coral per haver estat tants anys venint cada divendres de 3 a 4:30 :)
    US ESTIMO:)
    Olympia , moltes gràcies per ser com ets i que sàpigues que aquí a la Coral em tindràs fins que estiguis cansada de veure'm i tot! T'estimo molt guapa :D

    I ♥ LA CORAL EL CIM!
    Marina.

    ResponElimina
  2. Per mi aquest primer any a la coral de secundària ha sigut innolvidable. L'any que bé, sui tot va bé hi tornaré!
    Ha sigut una gran experiència amb uns companys excelents i una directora.... Que em deixa sense paraules la directora.
    Olympia ets GENIAL!!

    I ♥ LA CORAL EL CIM!
    (em copiu de la marina xd)

    MOLTS PETOONS!!!


    Aina Pavón

    ResponElimina
  3. A mi Olympia ja saps que per mi aquest concert va ser unic i sempre m'enrecordaré que jo estava a punt de plorar amb la cançó de la rosa es que es tan però tan maca i sobretot Olympia et vui donar les gràcies per fer-nos sentir tan orgullosos de tinrà un professora com tu perquè vals un montón perquè sense tú no seriem res.
    m'ancantat tot aquest any haver estat amb vusaltres compartin riures plors i moltes mes coses que podem fer feina passant bones estones recordaré tots els nostres moments passats a la coral i que ets una crak que setestimaa multissimm set fa estimar wpissimaa i que al final ens ha sortit molt bé el concert com sempre patim i despres la bordem anda wpissimaa que moltes gràcies per tot i per ser com ets que et fas estimar multissimm!!

    OLYMPIA SEMPRE AMB NOSALTRES!! ♥

    HO ETS TOT ♥ ♥ ♥ ♥

    o la unica persona que té més mérit ets tú perquè el nostre pot ser que sigui pero gràcies a tú i això si que te mèrit! perquè sense tú no seriem el que som! <3

    ens veiem el 28!

    GRÀCIES OLYMPIA!


    Sandra Campos

    ResponElimina